събота, 14 януари 2017 г.

Бременност: Второ тримесечие

       Здравейте, момичета!

       От както разбрах, че съм бременна започнах да отброявам всяка отминала седмица. Имам си любими приложения, които ме информират за това какви промени да очаквам в тялото си и как се развива мъничето вътре в мен с течение на седмиците. Вече съм в седмия месец, което означава, че вторият триместър е зад гърба ми. Днес ще ви споделя как протече той за мен.

Бременност: Втори триместър
(Самоснимането не ми се отдава много)

Четвъртия месец:

Любим момент: Едва в началото на четвъртия месец започнахме да споделяме новината с околните. Реакциите всеки път ме зареждаха с още повече положителна енергия.
В края на четвъртия месец усетих първите движения ♥
Нелюбим момент: Косата ми започна да пада с невиждани досега темпове, ноктите започнаха да се цепят. Кожата на лицето и тялото ми стана много суха, на лицето се появиха петна в най-сухите участъци.
Любима храна: Зелените кисели ябълки. И много вода.
Дрехи: Панталонът за бременни, който си купих в края на третия месец, не ми е много удобен (може би трябваше да взема по-малък номер или пък просто не съм свикнала с модела). Прибрах всичките си дънки - подготвени за следващата година.
Упражнения: Не съм много редовна в тренировките, но не пропускам ден без дълга и продължителна разходка.

Петия месец:

Любим момент: Потвърждение на пола. От самото начало имах усещането, че е момиче и докторът потвърди, че съм права :)
Нелюбим момент: От време на време имам силно главоболие. Косата ми продължава да окапва.
Любима храна: Зелени кисели ябълки, кисело мляко. И много вода.
Покупки: Възползвахме се от прилично намаление и купихме количка и легълце :)
Дрехи: Основното в гардероба ми са клинове. Благодарение на една от най-добрите ми приятелки имам няколко блузи с набор от страни, които стоят супер с порастващото коремче.
Упражнения: Рядко правя упражнения, разходките са ми много по-интересни.

Шестия месец:

Любими моменти: Когато и Д. усети бебешко побутване и лицето му грейва в широка усмивка. Ритничетата вече са традиция и за трима ни - сутрин за "Добро утро" и вечер за "Лека нощ". Не минава ден без да си "поиграем".
Нелюбим момент: Болка в кръста :(
Любима храна: Ябълки, кисело мляко, шоколад.
Покупки: Вече имаме първата шапчица за дребосъчка.
Дрехи: Редувам два панталона за бременни с клинове. Нося ги с дълги блузи. Рокли.
Упражнения: Не. Само ежедневни дълги разходки.

       През втория триместър качих още два килограма, което прави общо 4кг от началото на бременността. Все повече се влюбвам в корема си - мога дълго да наблюдавам как се появяват подутинки от ритничета и да не ми омръзне. Последните дни от шестия месец пъпа ми беше основна мишена на движенията, но все още не е изпъкнал. Ще се радвам да прочета вашите мисли по темата :)

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Ритниците ми липсват.Бяха толкова сладки, заедно с подутинките от краче или ръчичка тук там.Сега отнасям реални малки ритници, когато спи при мен :D
    Да не те плаша, но при мен косата капеше адски много поне шест месеца след раждането, после се нормализира.От нивата на хормоните е. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудя се с целия косопад по време на бременността дали следродилният косопад няма да ме подмине :D
      Последните дни подутинките, които виждам, ми се изглеждат от дупе - не може толкова обемни крайници да има малкото маймунче :D Вече си мечтая за прегръдки на яве <3

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...