сряда, 8 февруари 2017 г.

5 идеи за Свети Валентин

       Здравейте, момичета!

       Остават няколко дни до деня на виното и любовта. Днес няма да ви казвам дали любовта се показва с подаръци и нужен ли ни е точно определен ден, за да си напомняме, че се обичаме. Реших просто да ви покажа няколко идеи за празника, които може да са ви от полза. Лично аз бих се зарадвала на всяка от тях.

       Масаж за двама - не познавам човек, който да не обича да го масажират. В зависимост от предпочитанията и бюджета ви, процедурата може да е с различна продължителност и глезотии, на които да се насладите. Удоволствието след това е незаменимо.
       Вечеря на свещи - подгответе се с плато с различни сирена, комбинирайте ги с плодове, изберете любимото ястие на половинката си, запалете свещи и загасете обичайното осветление. Не пропускайте бутилка вино. Предварително направете плейлист с подходяща музика.
       Торта - едно от любимите ми сладки изкушения. Ако сте достатъчно добри в сладкарството, вероятно имате любима рецепта. Ако сте като мен, ще предпочетете готов вариант. Поръчайте тортата предварително, персонализирайте я с подходящ надпис.
       Букет от бонбони - много ефектен начин за поднасяне на любимите бонбони. Букетите вече се предлагат на все повече места, но ако решите, можете да го изработите и сами. Ако ви е нужна идея как да го направите, има различни идеи из интернет пространството. На първо четене попадам на два урока - тук и тук.
       Уикенд за двама - несъмнено това е любимата ми част. Без значение дали ще бъде спа почивка, разходка в планината или просто посещение в град, в който не сме били до сега, всяко пътуване за мен е добре дошло. Вече резервирах дълъг спа уикенд в Хисаря за другата седмица и нямам търпение да се насладя на удоволствията, които се полагат на бременното ми тяло :)

       А вие имате ли планове за 14ти февруари? С какво бихте зарадвали половинката си? На какво бихте се зарадвали най-много вие? Споделете в коментарите :)

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Страхотен лист, а защо не и подходящата козметика?! Например, миналата година моят приятел ме изненада вълнуващо с корейска козметика. Натуралните продукти за лице са слабост на всяка дама.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...