понеделник, 29 април 2013 г.

TAG I Love Spring

       Здравейте, момичета!

       Времето навън вече е направо лятно, а аз съм на пролетна тематика. Бях тагната от  Beautifull Sin да направя тага с любими пролетни неща. Тук можете да прочетете нейните отговори. След кратко отлагане днес ще ви представя моите пролетни любимци.
TAG I <3 Spring
       Вече ви показах любимите ми пролетни лакове. С удоволствие ще добавя към тях и последната ми придобивка - лака на Farmasi. Номерът му е 20.
       Любимият ми продукт за устни в момента (ако следите блога ми, едва ли ще ви изненадам) е червилото на e.l.f. в цвят Flirtatious. Това е най-искрящият продукт за устни, който имам. Кара ме да се чувствам една идея по-специална от обикновено. Друг продукт, който напоследък не излиза от чантата ми, е балсамът за устни на Nivea Vitamin Shake. Осигурява много добра хидратация, блясък и лек нюанс на устните.
       Любимата ми дреха за пролетно време е една жилетка на TALLY WEiJL, която си купих преди няколко години и все още си я обичам както в началото. Има къс ръкав и е в бяло. Не е никак дебела - идеална за прохладни вечери.
       Сред най-необходимите ми аксесоари са слънчевите очила. Почти не излизам без тях. Всъщост в момента съм в търсене на други и съвсем скоро се надявам да мога да се похваля с нови.
       Не бих могла да кажа кой е любимият ми тренд за пролетта. Харесва ми, че повечето хора започват да носят по-светли и цветни дрехи, но не мисля, че това се брои хаха
       Любимите ми аромати са леки плодови (най-често цитрусови). Също така обожавам кокосови и ванилови нотки. Напоследък използвам няколко спрея за тяло, с които ще ви запозная скоро.
       Кои са вашите пролетни любимци? Без какво не можете през тези няколко месеца? Ако имате подобна публикация, можете да ми оставите линк в коментарите.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...