вторник, 10 февруари 2015 г.

Любими четки за лице

       Здравейте, момичета!

       Сред любимите ми теми, свързани с красотата, са тези, които се отнасят за четките - кои да изберем, как да ги почистваме, как да ги използваме. Колекцията ми от четки не е голяма. Не разполагам със скъпи четки. Но мисля, че на този етап имам достатъчно, които ми служат вярно. Харесала съм си няколко четки от по-висок клас и някой ден ще се примиря с по-високата им цена и ще си ги купя, а дотогава - ще използвам това, с което разполагам :). В две отделни публикации ще ви покажа четките, които използвам най-често. Днешната е посветена на четките за лице, а скоро ще видите и любимците ми за очен грим.

Любими четки за лице
       Първите две четки са сред най-новите ми попълнения. Голямата четка е на Avon и я получих към един от коледните си подаръци (Крис, благодаряя ти!). Използвам я за нанасяне на пудра или за да прелея цветовете, ако реша, че съм прекалила с руж/контурираща пудра. Косъмчетата са изключително нежни и мекички. По-малката четка от снимката е на Impala и е предназначена за преливане на сенки. На мен не ми беше удобна за това и бързо ѝ намерих друго приложение - използвах я за фиксиране на коректора под очите. По препоръка на Тея изпробвах четката и за хайлайтър. Вече не искам да я използвам за друго.

Четки Avon Impala
       Със сетът от четки за лице на Real Techniques се сдобих в началото на миналото лято. Две от тях бързо се превърнаха в мои любимци. Използвам първата точно по предназначение - за нанасяне на руж. Справя се чудесно и с хайлайтъра. В повечето случаи, когато използвам фон дьо тен, предпочитам да го нанеса с пръсти, но ако трябва да избера четка, с която да го направя - изборът е ясен. Четката на Real Tecnhiques е идеална за целта.

Четки Real Techniques
       Последните две четки са на Ecotools и са част от травъл-комплект на марката. Мини кабукито използвам за нанасяне на руж. Другата четка е с леко сплесната форма и за мен е идеална за контуриране. Бих предпочела да беше с по-дълга дръжка, но се успокоявам с факта, че при пътуване заема няколко сантиметра по-малко място хаха.

Четки Ecotools
       Кои четки използвате вие най-често? Имаме ли общи любимци? А кои четки желаете да притежавате? Очаквайте скоро продължение по темата с любимите ми четки за очи :)

До скоро!
Криси

11 коментара :

  1. Страхотни четки!!Имам подобна като тази на Avon,но моята май е малко по-голяма.Страшно е мекичка и се справя страхотно с задачата си ;д :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер публикация!Аз използвам тази четка на Импала за по-прецизно контуриране,т.e-зоната на носа,както и за нанасяне на коректор под очите,общо взето четката става за доста неща :) И аз съм хвърлила око на тази четка,с която нанасяш фдт на Real techniques,но в България цените им са страшно завишени и най-вероятно по-нататък ще я поръчам от Iherb :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Четката на Impala се оказва скрито съкровище с всичките си приложения :)

      Изтриване
  3. О, тази четчица на Импала изглежда супер, със сигурност ще се сдобия с нея! И аз съм много доволна от четките на Real Techniques, въпреки че нямам точно тези, но се надявам и тях да пробвам в бъдеще. :))

    ОтговорИзтриване
  4. На Real Techniques (както и мноого други) имам доста четки, някой ден и аз ще разкажа в подробности :)
    Тези, с които разполагаш са ти напълно достатъчни и от мен да знаеш, че не е нужно да са ти супер скъпи, за да ти вършат работа. До преди около година и половина-две аз нямах нито една четка и пак се справях. Впоследствие започнах да натрупвам все повече и повече като първите, които имах бяха съвсем обикновени, непрофесионални. Сега имам около 30 четки за всевъзможни функции, но манията ми по четките очевидно никога няма да стихне и все още продължавам да си "заплювам" с амбицията някой ден да си ги купя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти вършиш чудеса и само с пръсти <3 Моите далеч не са така магически :)
      Благодаря ти за полезния коментар :)

      Изтриване
  5. Обожавам четките на РТ. За последно си взех гъбичката, голямата за пудра и още една, на която ѝ забавих името. От всичките съм повече от доволна и използвам предимно тях, страхотни са за цената си и като качество за момента съм много доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ми бъде интересно да споделиш с подробности за твоя опит с четките на Real Techniques :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...