събота, 19 април 2014 г.

Empties

       Здравейте, момичета!

       Последните дни (седмици?!) не ми остава почти никакво време за блогване. Всъщност не ми остава време не само за блогване, а и за други приятни занимания, но това е друга тема :) Целта на днешния пост е да ви покажа порция празни опаковки и да ви споделя с по няколко думи какво е мнението ми за тях. Ако ви е любопитно кои са продуктите, които съм изразходвала до край, продължете на долу:

Empties
  • Seche Vite Dry Fast Top Coat - това е мини опаковка от всеизвестния топ лак. Доволна съм от действието му - лак, нанесен на няколко слоя, изсъхва за по-малко от минута. Когато остана съвсем малко количество, се сгъсти, което не е никак приятно. Бих го закупила отново, въпреки предупреждението за съставките в съдържанието му.
  • Brooklin очна линия - писецът е съвсем тънък, продуктът има наситен черен цвят, издържливостта е завидна, цената му е ниска. Вече си купих следващата опаковка.
  • Golden Rose Maxim Eyes и City Style - харесвам и двете спирали за ежедневния си грим. Ако трябва да избера една от двете, бих предпочела тази в жълтата опаковка. Тя придава повече обем, докато лилавата разделя миглите ми по-добре. 
  • Nuxe Micellar Cleansing Water -  не ме впечатли с нищо особено. Има лек ненатрапчив аромат. Почиства нежно, не оставя неприятно усещане върху кожата. 
  • Икаров масло от жожоба - използвам го в маски и за почистване на водоустойчив грим. Кожата ми се повлиява много добре от него. Свикнах да бъде част от рутината ми и вече си имам нова опаковка.
  • Bioderma Atoderm Creme - мини опаковката от това кремче държах на бюрото в офиса и използвах, когато усещах кожата на ръцете си суха. Доволна съм от ефекта, но скоро ще ви споделя кой е последният ми фаворит за грижа за ръцете.
  • Macadamia Healing Oil Treatment - и преди съм споделяла в блога колко много косата ми харесва този продукт. Опаковката ми е втора и я използвах с подхранващата крем-грижа на марката, която се оказа много икономична.  В момента използвам митичното олио на L'Oreal, но след като го изразходвам, бих си купила отново това на Macadamia.
  • Avon Quick Dry Nail Spray - опаковката съдържа 50ml, които ми бяха достатъчни за много дълго време. Изсушава маникюра и оставя леко мазни кожичките. 
  • Bioderma Matricium - дозичките използвах както е описано в упътването. Имам малко смесени чувства дали комплектът от 30 дози заслужава цената от стотина лева. Вероятно ще направя подробно ревю скоро.
  • Bioderma Sensibio H20 - определено е любимата ми мицеларна вода. Вече използвам следващата опаковка и бих продължила да си я купувам и занапред. 
       Това са празните опаковки, които успях да събера. А кои са последните продукти, които изразходвахте вие?

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Виждам доста любими продукти - спиралите, маслото от макадамия и маслото от жожоба.
    Трябва да се поогледам за тази очна линия - и без това Импалската ми е на привършване.
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...