понеделник, 16 март 2015 г.

Нови продукти

       Здравейте, момичета!

       Последните три седмици за мен минаха като няколко дни - имам усещането, че времето ми изминава толкова бързо! Това е основната причина за блог-отсъствието ми. Снимките за днешния пост направих в началото на месеца, но не ми оставаше свободна вечер да споделя с вас няколко думи за последните ми покупки. Това, разбира се, има и своите положителни страни - мога да споделя и първите си впечатления след употребата на някои от новите си придобивки.

Нови продукти
       Сдобих се с поредната опаковка от мицеларната вода на Bioderma. Със сестра ми бяхме на разходка, когато ѝ споделих, че съм в търсене на нов ексфолиращ продукт за лице. Отбихме се в Refan и търсенето ми приключи - спрях се на ексфолианта с грейпфрут. Препоръчвам го с две ръце, на първо място заради свежия аромат. Частиците ексфолират по-скоро нежно, което ми позволява да го използвам почти всеки ден. Избрах си и ексфолиант за тяло, който все още не съм отворила, защото искам да довърша стария си. Към него имаше подарък маска за лице, която не ме впечатли с нищо и подарих на сестра ми. Надявам се при нея да има ефект. 

Ексфолиращи продукти Refan
       Възползвах се от промоционалните цени на спиралите в Lilly и си взех цели три. Две от тях са Go Extreme на Maybelline. Може би ще бъда сред последните момичета, които най-накрая ще пробват Miss Manga. Все още не съм я отворила, за да не изсъхва, докато използвам наличните си в момента.

Спирали Maybelline L'Oreal
       Гелообразните очни линии бяха голям хит преди няколко години и ми беше много лесно и приятно да ги използвам. Все по-често се заглеждах за някоя нова и избрах тази на L'Oreal. Продава се с четчица и бях чела много положителни отзиви. Аз също съм доволна след първите си опити с нея. Мама ме изненада с мини опаковка на Little Black Dress и ми поръча да го нося в чантата си (мами, знам, че четеш - там е, и много му се радвам). Черният молив на Avon е сред продуктите, които използвам често и много харесвам. 

L'Oreal Avon
       Както всеки месец, и този не може да мине без да съм си купила някой нов лак. Този месец по препоръка на една от най-добрите ми приятелки си взех бързосъхнещия топ на Golden Rose. Действително помага на лака да изсъхне бързо, а и оставя приличен блясък (Благодаря, Камс). Взех си и две нови допълнения към колекцията ми блестящи Jolly Jewels. Златистият е с номер 103, а розовият - 104.

Golden Rose Jolly Jewels 103 104
       Последната и най-любимата ми придобивка е новата ми палитра със сенки на Inglot. Избрах да съчетая матови и перлени цветове, които на снимката не си личат много. Нямам търпение слънцето да се задържи малко повече и да направя по-прилични снимки, за да ви покажа цялата красота на палитрата.

Палитра Inglot
       Това са последните ми покупки. А какви са вашите последни козметични придобивки?

До скоро!
Криси

10 коментара :

  1. Страхотни покупки, мисля скоро и аз да пробвам мицеларната вода на Bioderma. Приятен ден. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Препоръчвам я, надявам се и на теб да ти хареса :) Често правят намаления - имай го предвид.

      Изтриване
  2. Прекрасни придобивки! Очите ми останаха по палитрата и лаковете <3

    ОтговорИзтриване
  3. Много добре изглежда палитрата :))) За топ-а се радвам, че ти е харесал... Не е като Сеш, но все пак е нещо :д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да :D Имам си още един Seche, но мисля да го оставя настрана :)

      Изтриване
  4. А, докато съм се сетила... На теб тия джоли лаковете как са ти като трайност? Моите и трите се сгъстиха за отрицателно време и за нищо не стават.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И моите се сгъстяват, но не са неизползваеми (но ги нанасям само като акцент),

      Изтриване
  5. Честити придобивки! Серията на Golden Rose ми е много любима, мисля че имам същото златно, което и ти си купила, трябва да проверя номера. За цената си са страхотни. Не нося много брокати и като цена тотално отговарят на нуждите ми. Сенките на Inglot са също хубави, имам две палитрички, миналия ден се бях присетила за тях и ги сложих. Много ми харесва концепцията им, не са и прекалено скъпи, може човек да си позволи по някой нов нюанс от време на време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Златистия брокат се сгъсти доста бързо, но след намесата на разредител за лак си върна добрата форма. От другия съм по-доволна, вероятно заради по-ситните блещулки задържа по-прилична консистенция.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...