вторник, 25 август 2015 г.

На плаж

       Здравейте, момичета!

       Лятната ми почивка се изплъзна между пръстите ми като ситния пясък от плажа на Приморско и вече е зад гърба ми. След последните дъждове в Пловдив (и знаейки, че няма да видя морските вълни повече тази година) се чувствам готова да посрещна есента. Но преди това ще ви покажа с какво ходих на плаж:

На плаж
       Ярката панделка от снимката по-горе е пареото ми. При всички интересни начини, по които може да се използва, аз просто се завивах с него. Цветът много ми харесва и докато го купувах бях убедена, че е същият като този на банския ми. Е... не съвсем. Това не ме спря да си го ползвам с удоволствие. Шапката ми беше част от миналогодишен списък с желания и почти не я свалях по време на отпуската. За слънцезащитни продукти се доверих на млякото на Бочко с SPF 50 за първите дни и олиото на Nuxe с SPF 30. Бях се запасила и с лосионите за след слънце на двете марки.

На плаж
       Малко преди да изляза в почивка попаднах на ментовите очила на H&M, които бяха намалени до скромната сума от 2 лева. Реших, че са идеално допълнение към плажния арсенал и идеята да не ми пука дали ще се надраскат ме плени. В ляво е кутията ми за очила, а под тях - електронния четец. Както можете да се убедите от снимката, тази година намерих много интересни миди :)

На плаж
       А вие какво носите, когато ходите на плаж? Как изкарахте лятната си почивка? Споделете в коментарите или в страницата на блога във Facebook.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...