вторник, 8 януари 2013 г.

Flormar Dipliner

       Здравейте, момичета!

       В началото на декември се сдобих с очната линия на Flormar. Изчаках да натрупам малко опит с нея преди да споделя с вас впечатленията си. 
Flormar Dipliner
       В сайта на Флормар тази очна линия се предлага в четири цвята (черен, кафяв, син, зелен), но аз открих само черната. Опаковката е матирана и много приятна на допир. Съдържа 3,5ml продукт. Четчицата е тип маркер с много тънък връх. Удобна е за плътни или по-тънки линии. Дръжката ми беше много некомфортна в началото и не можех да я хвана стабилно. След няколко опита този проблем избледня. 
Flormar Dipliner
       Нанесена на клепача очната линия изсъхва за секунди, което не създава опасност от размазване. Цветът е наситен. Линията, оставена от четката, е плътна и няма нужда от повтаряне. На моите очи издържа 10 часа без да избледнее. За мен това е напълно достатъчно, защото рядко ми се налага да нося грим по-продължително време.
       Отстраняването не представлява никаква трудност дори с мокра кърпичка.
       Цената на Flormar Dipliner е около 5лв.
       В заключение бих казала, че ми харесва, но предпочитам да нанасям очната линия със скосена четка.
       Кои са любимите ви очни линии? Ползвали ли сте тази?

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Очаната линия на Импала за мен остава една от най-добрите, които съм ползвала, а и може би най-евтината.
    Притежавала съм на Лореал, Мейбълин, Манхатън, Есънс и какво ли още не - винаги се връщам на нея. Дори в момента имам две и едната си я нося в дамската чанта за всеки случай.
    Сега мисля да пробвам с гел очна линия на Мейбълин, за първи път ще ползвам такава ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От както за първи път изпробвах гел очна линия (на e.l.f.) останах много изненадана колко по-лесно се нанася със скосена четка. По-различната консистенция със сигурност също влияе. Ползвала съм и гел линията на Essence. И от двете съм доволна, по-бързо успявам да поставя този тип очна линия и е по-трайна.

      Някои момичета се оплакват от изсъхване на линията на e.l.f. Аз не съм имала такъв проблем.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...