сряда, 20 февруари 2013 г.

Да се събудиш с красива коса? Възможно е!

       Здравейте, момичета!

       На (почти?) всяка се е случвало да се събуди със сплескана/бухнала/рошава коса. Изборът, пред който сме изправени в тези сутрини, се свежда до използването на преси и маши или да съберем косата на конска опашка/кок. Днес ще ви дам идеи за няколко лесни стъпки, които да предприемете вечерта, за да се насладите на по-приятна гледка в огледалото сутринта и да си спестите няколко минутки преди работа/университет/училище. За целта не е необходимо да използвате уреди за топлинна обработка, а за някои от тях не е нужна употреба на стилизиращи продукти.
       Ако искате да се порадвате на по-обемна коса сутринта, всичко, което е необходимо да направите преди да си легнете, е да вдигнете косата на висока опашка. Съветвам ви да не използвате прекалено стегнати ластичета за коса, за да не оставят ясно видими следи. Най-подходящи са по-широките и меки (а и в повечето случай доста грозни) ластици.
       Ако искате страничен път, е нужно просто да разделите косата вечерта и да сложите фиби. По същия начин можете да постъпите и с бретона си, ако е страничен. Имайте предвид, че фибите не трябва да са прекалено стегнати, за да не оставят своя "отпечатък" върху косата.
       Ако искате да имате нежни вълни, сплетете косата си преди да си легнете. Колко ясно ще бъдат изразени вълните зависи от това, колко стегната ще сплетете плитката и колко дебели кичури ще включвате (ако плетете плитка "рибена кост"). Този начин е приложим за по-дългите коси. Друг метод е да усучете кичури коса и да ги закрепите с фиби. Вълните се получават значително по-изразени.
       Ако сутрин страдате от прекалено хвърчаща коса, можете вечерта да я пригладите в много отпусната ниска опашка или плитка. Това би трябвало да отнеме част от обема.
       Какви са вашите тайни за по-лесно оформяне на косата сутрин? Какви методи за бързо вкарване в ред на непокорна коса използвате? Коя е най-бързата и лесна прическа, която ви спасява от закъснение сутрин? Можете да оставите коментар тук или на страницата във Facebook.

До скоро!
Криси

Снимките, използвани в колажа, са от интернет.

6 коментара :

  1. От доста време насам гледам да спя с високо вързана опашка, не само за да не ми се сплесква косата, но и за да не ме души и да не се опира по кожата на лицето ми. Имайки предвид през какви замърсявания минаваме всеки ден - не искам да се окажат върху лицето ми. А напоследък, най-бързата ми и симпатична "прическа" е небрежна плитка настрани. Много й се радвам, защото по принцип много рядко ходя с вързана коса. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз обожавам страничните плитки, но косата ми не е достатъчно дълга, за да ми стои както искам. Плитката ми просто свършва малко след рамото хаха :D Трябва да си отгледам повечко коса.

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много добре си ти беше в събота косата :D
      Моята спасителна прическа е конската опашка. Ако мястото, на което отивам, позволява - небрежен кок :D

      Изтриване
  3. Много искам да пробвам варианта с увиването на кичурите, но нещо не мога да си представя как няма да ми развали по време на сън, докато се въртя... как по точно трябва да ги закрепя самите кичури без да се отвиват???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Усуквам кичури с дебелина 2-3см около показалеца и средния си пръст (пръстите ми играят ролята на ролка). Използвам от черните фиби - "забучвам" ги в косата в посока обратна на растежа на косъма. Косата ми е сравнително тънка и нямам проблем със закрепването. Ако имаш буйна коса, може би ще е по-трудно.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...