четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Нови продукти (февруари)

       Здравейте, момичета!

       Краткият февруари е към края си и реших да ви покажа кои са продуктите, с които съм се сдобила за последните няколко седмици. Не съм писала за нито един от тях до сега, но мисля това да се промени, когато понатрупам повече впечатления.
       Може би заради обема си, но най-голямо внимание събират продуктите на Bioderma. До сега не съм ползвала измиващия им гел. Предишният ми (на Eucerin) беше на свършване и си търсех нещо ново. Когато отидох да си купя мицеларната вода, прецених, че е добре да използвам една и съща серия продукти. Зарадвах се като видях, че има опаковка с помпичка. В момента има специално предложение за водата на Bioderma - 2 опаковки по 250ml на промоционална цена. Въпреки това прецених, че помпичката ще ми бъде по-удобна. Като подарък към продуктите, които закупих, получих мостра на Bioderma Sebium Global.
       В момента в магазините на DM има 50% намаление на някои продукти на Essence. Аз си купих 2 цвята от дълготрайните им сенки Stay All Day. The Magic Must Go On са лилави с много блестящи частици. За мен са неприложими в ежедневието, защото ми идват твърде "лъскави", но за акцент във вечерен грим са много добър избор. For Fairies са светло розови с прекрасни златисти отблясъци. Цветът е по-светъл и ги нося и в офиса. Според мен озаряват погледа много приятно.
       Освен сенките си купих и Essence I ♥ Runway Highlighter. Все още съм с малко смесени чувства за този продукт. За да излезе съдържанието на опаковката е необходимо да се завърти няколко пъти накрайникът ѝ. Апликаторът е тип четка. Малко ми е трудно да контролирам какво количество да излиза и къде точно да попада. Може би с по-честа употреба ще намеря най-доброто приложение. Предлага се в един цвят - бих го определила като нюд с розов подтон с множество бляскави частици в розово и златисто. Не съм го използвала повече от 2-3 пъти. Също беше сред намалените продукти.
       През изминалия месец си купих 2 нови балсама за устни. За Lip Balm на Био Фреш знам от една от най-добрите ми приятелки. Ползвала съм нейния балсам за устни и бях удивена от прекрасния аромат на кокос и нежното усещане върху устните. Този, с който аз се сдобих, няма нищо общо с нейния. Ароматът е чудесен, но върху устните ми стои много сухо и вместо да ги омекотява ги прави някак сбръчкани. Това беше причината да си потърся друг. Nivea Vitamin Shake има плодов аромат и оставя блясък върху устните. За мен беше доста по-добър избор.
       Спиралата на Golden Rose си купих още в началото на февруари и вече е почти на свършване. От тази серия спирали бях ползвала само City Style (в лилавата опаковка) и съм много доволна от нея, но исках да проверя дали Maxim Eyes не е по-подходяща за мен.
       През този месец се сдобих и с два нови лака - и двата са холограмни. Лакът на Catherine Arley е светло сив, а дъгата му е по-скромна в сравнение с тази на Perfect. Номерата са 676 (Catherine Arley) и H4 (Perfect).
       Кои са вашите последни козметични покупки? Ако имате блог и сте споделили за тях, можете да оставите линк в коментарите. Ако имате въпроси за някой от продуктите, с радост ще ви отговоря.

До скоро!
Криси     

4 коментара :

  1. Колко беше промоционалната цена на биодерма ?
    http://blogbyzara.blogspot.com/2013/02/blog-post_18.html :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Една вода (250ml) на редовна цена (не знам точно колко е), а втората - за 3лв. Излиза по-изгодно от това да си купиш 500ml.

      Изтриване
  2. Здравей :)

    Благодаря за милите думи. Вече си в списъка с блогове, които следя :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм с гела на Биодерма. Маха ми дори грима и после само доизчиствам с розовата миц. пак на Биодерма :)
    Много хубав пост, мерси!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...