петък, 22 март 2013 г.

EyesLipsFace Haul

       Здравейте, момичета!

       Тези от вас, които следят Facebook страницата ми вече са виждали продуктите, които ще ви покажа днес. Това е последната ми поръчка от e.l.f., като този път не поръчах от английските им представители, а директно от американския сайт. За черния петък от марката пуснаха намаление - всеки втори продукт на половин цена. Но, тъй като бях запозната с миналогодишната практика, реших да изчакам до Cyber Monday, с надеждата да има по-добро предложение. Търпението ми беше увенчано с успех, защото тогава всички продукти бяха на 50% от оригиналната си цена. Благодарение на една от най-добрите ми приятелки, която живее в Щатите от известно време, имах шанса да се възползвам от изгодната оферта. Дадох й списък с няколко неща, а тя ги поръча вместо мен. Благодаря ти, Крииис! Ето какво пристигна за мен:
       Малко след като поръчката вече беше пусната в изпълнение, съжалих, че не съм поръчала още няколко неща. Може би следващия път ще дойде и техният ред. Бях поръчала и HD Powder, която не пристигна. Поставям линкове към английския сайт, защото от там можете да поръчате с директна доставка до България. Добре е да имате предвид факта, че цветовете в сайта им са доста далеч от реалните. Това е причината преди да поръчам, да потърся снимки в интернет от момичета, които вече са закупили продуктите.
       Едно от първите неща в списъка ми беше Contouring blush and bronzing powder. Цветът, който аз пожелах, е St Lucia. Това е най-светлият нюанс. Ружът е прекрасен с малки блестящи частици. Все още не съм ползвала бронзиращата пудра.
       Поръчах още един руж - HD Blush. Цветът е Superstar. Това е възможно най-пигментираният руж, който някога съм виждала. Преди употреба е необходимо да се разклати много добре. След това се изпомпва малко количество на ръката и се нанася с четка. Успешното нанасяне за мен беше голямо предизвикателство. Не ми се получи от първия път. И от втория път не ми хареса. Но цветът е толкова красив, че няма да се откажа, докато не го овладея.
       Един от най-хвалените продукти на e.l.f. е тяхната Eyelash curler. На мен също ми хареса. Пристигна с резервна гумичка. Успява да улови миглите ми още в основата без да защипва клепача. Извива ги, дори да задържа само за две секунди. Това не ми се е случвало с другите ми извивачки (които са на цена от 1-2 лева - никога не съм ползвала по-скъпи).
       Червилото, което виждате на снимката, е в цвят Flirtatious. Това е най-яркият цвят за устни, който притежавам. С настъпването на пролетта ми се носят все по-цветни неща и смятам, че това червило се настани трайно в козметичната ми чантичка. Вече няколко пъти го ползвах и всеки път получавах комплименти.
       Поръчах два от Hypershine Lip Gloss в цветовете Vixen и Flirt. Опаковката е много стабилна. Имат удобен апликатор. Не са силно пигментирани, по-скоро само придават лек нюанс на устните (но пък и какво повече да очакваш от глос?). Много ароматни са и са сладки на вкус - устните ми остават сладки дори след като отдавна няма следа от цвета.
       Поръчах едни от техните Cream Eyeshadow в цвят Natural Glow, който не виждам в сайта им в момента. Продуктът е изключително мек. Нанася се малко неравномерно и се събират в сгъвката на клепача. Пристигна с подарък мини четка.
       За Mineral Eyeshadow Primer на e.l.f. бях чела много положителни мнения, включително сравнения с UD Primer Potion. Наистина се усеща копринено на клепача и задържа сенките през целия ден. Дори съжалих, че не съм поръчала втори, но се надявам да не свърши бързо.
       Исках да направя сравнение между горния продукт и Eyelid Primer, но съм объркала линковете и съм поискала Tone Correcting Concealer. Все още не съм го ползвала. Поставих малко количество само на ръката си и бих казала, че цветът Light Beige може би е подходящ за моята кожа.
       Поръчах три четки. Две от тях са от Essentials, а третата - от Studio линията. Очаквах Blending Eye Brush да бъде по-голяма. Повече ми прилича на Eye Crease Brush. Или поне за моите очи тази употреба е по-подходяща. Косъмчетата ѝ са добре оформени, прелива цветовете лесно. За Eye Shadow Brush на e.l.f. съм попадала на много противоречиви мнения. Повечето от тях са, че четките не са еднакви, т.е. можеш да попаднеш и на ужасна, и на прекрасна четка. От моята паднаха няколко косъмчета още докато я взех от кутията с продуктите. Не е подстригана равномерно. Много е мекичка и лека. Усеща се приятно на клепача. Третата четка ми е любима за сега - Small Angled Brush. Идеално оформена, със съвсем тъничка дръжка. Използвам я за попълване на веждите си, защото имам друга за очна линия.
       Ако имате някакви въпроси за някой от продуктите, с радост ще ви отговоря. Като натрупам повече впечатления, сигурно ще направя по-обстойно ревю на някои от тях. Кои са вашите любими продукти на e.l.f.? Съжалявате ли за покупката на нещо от марката? Споделете в коментарите или във Facebook.

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Честито! А може ли още снимки и суочове?

    Мерси предварително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може, разбира се :) Тези дни ще направя снимки и ще кача във Facebook. Ако имам и някоя нова мисъл за споделяне, може да кача снимки и тук :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...