петък, 7 юни 2013 г.

NOTD Perfect Gel Look Nail Polish

        Здравейте, момичета!

       Ако следите Facebook страницата ми, вероятно вече сте видели снимката на последните две попълнения към колекцията ми от лакове. Изневерих на любимите си Flormar и изобщо не съжалявам. Преди близо две седмици си купих Perfect S43 и Perfect Gel 511. Смятам, че комбинацията между двата цвята се оказа доста сполучлива.
Perfect S43 и Perfect 511
       Опаковката на гел лака не се различава по форма с лаковете от редовната серия на Perfect. Единствената разлика е в надписа. За съжаление не намерих богат избор от цветове в никой от магазините, които посещавам - цветовата гама наброява 20 цвята, а аз не съм виждала повече от 6-7.
Perfect Gel Look Nail Polish
       Едно от първите неща, които ме впечатлиха, беше четката. Тя е плоска и една идея по-тънка от четката на Golden Rose Rich Color. На мен ми е по-удобна от нормалните несплескани четки. Гел лакът е със значително по-гъста формула от другите ми лакове. Нанесен на тънък слой остава на черти. Най-добър резултат постигнах с два плътни слоя. С лекота покрива ръбчето на нокътя. Блясъкът е доста впечатляващ, затова реших да пропусна нанасянето на топ лак.
Perfect Gel 511 и Perfect S43
       Съчетах Perfect Gel 511 с прекрасния бляскав Perfect S43. Той представлява безцветна основа с множество дребни блестящи частици и по-едри хексагончета. Лакът е достатъчно гъст, за да не се закачат брокатчетата, след като изсъхне. Мисля, че комбинацията между двата Perfect-а е много готина.
       Вече съм споменавала, че за мен нормалната издържливост на лака е до 3 дни. С този маникюр изкарах четири дни и на сутринта на петия (!) ден видях обеленото ъгълче на снимката по-долу. За мен това си е истински рекорд. Това беше причината да си купя още един цвят, който ще видите скоро. Цената, на която се предлагат двата лака, е 2,20лв за S43 и 2,50лв за 511.
ден 1   /    ден 5
       Ползвали ли сте някой от лаковете от тези серии? Доволни ли сте? Допада ли ви комбинацията между тези два лака?

До скоро!
Криси

8 коментара :

  1. Чудесно се е получило! Много ми допада комбинацията на двата лака!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Ползвала съм доста лакове на марката, но фаворитите ми си остават глитърите - имам един син и един шарен.. :)
    Поздрави - http://girlstemptation.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Готина комбинация.Глитърите им наистина са супер :)) А този червения определено ме грабва :))

    ОтговорИзтриване
  4. Много добра комбинация! Даже и на мен ми се прииска да се лакирам в червено, а никак не го обичам. Имам синьо-зеления глитър и е страхотен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен червеното не ми е сред най-любимите цветове, но този ми допадна. Това е един от най-тъмните нюанси, който съм носила напоследък.
      Загледах този синьо-зеления глитър. Ако си намеря с какво да го съчетая, ще го покажа :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...