четвъртък, 27 юни 2013 г.

TAG: The Liebster Blog Award

       Здравейте, момичета!

       Последните няколко дни се задържам на компютъра за много кратко време. Резултатът: за малко да пропусна разразилата се блогърска болест, наречена The Liebster Blog Award :) Ще ви спестя обяснението на правилата, защото съм убедена, че вече са ви известни. Бях тагната от шест блогърки. Благодаря ви за номинацията :) Ето и моите отговори:


Меги попита:

1. Кой е най-големия ви бюти грях? Докосвам лицето и косата си прекалено често. Особено когато съм нервна. Или притеснена. Или ми в скучно. Това води до омазняване на косата и поява на пъпчици. Не знам дали се брои, но е нещо, което много ме дразни и се опитвам да спра да го правя.
2. С кой бюти продукт сте най-склонни да експериментирате? Сенките. Без съмнение.
3. Кое/какво/кой ви запали по гримовете? Не си спомням конкретен повод, но още в ранните си тийн години обожавах да си изрязвам картинки на красиви модели с интересен грим, прическа или облекло. Залепях ги на вътрешната страна на гардероба си. Ей така, за вдъхновение.
4. Кой е вашият идол що се отнася до грим и защо - певец, актьор, майка, сестра? Нямам.
5. Как се чувствате без грим? Напълно нормално. В летните горещини без грим се чувствам дори по-добре негримирана :)
6. Кой е вашият "must have" в козметиката/гримовете? Спиралата.
7. Кой е любимият ви козметичен бранд? Не се придържам стриктно към никоя определена марка. За мен това по-скоро би било ограничение.
8. Любим лак за нокти? Не мога да посоча само един :) Напоследък съм влюбена в едно бебешко розото от гел серията на Perfect. Скоро ще го покажа и в блога.
9. Като влезете в магазин за козметика, кое първо ви хваща погледа? Открих своя нова мания! Все по-често се насочвам първо към червилата. До скоро нямах нито едно в колекцията си от гримове... дори нямам обяснение защо :)
10. Как поддържате красотата си? Усмихвам се широко :) Какво по-красиво от това?! ;)

Веси попита:

1. Помните ли чувството, което изпитвахте, докато пускахте блога си? Да. Имах нужда от нещо ново, което да ме кара да се чувствам добре. Нещо, в което да концентрирам енергията си. Обмислях дали да си направя блог поне 2-3 месеца преди да го стартирам.
2. Кой е любимия ви грим? Маникюр? Не мога да отговоря еднозначно на този въпрос. Харесвам както тежък опушен грим, така и нежните леки нюанси. Харесвам и френски изчистен маникюр, и многоцветен с множество блещулки.
3. Има ли случка, която да си спомняте и винаги да се разсмивате на нея? Разкажете я. Нищо не ми идва на ум в момента :(
4. Кое е мястото, на което се чувствате най-спокойни? У дома. Предполагам, че за почти всички е така. :)
5. Щастливи ли сте? Да. Не е тайна :)
6. Разкажете виц :) Никак не съм добра в разказването на вицове. Но пък винаги се смея, когато някой друг разказва.
7. Любимото ви име? Много харесвам името на сестра ми - Вилияна. Не се среща често :)
8. Ако си направите перманентен грим, какъв ще бъде той? Не съм се замисляла.
9. Планина или море? Голяма дилема. Обичам и двете. Обожавам е по-точната дума.
10. Вярвате ли в истинската любов? Да. Имам си и доказателства. ;)

Еми попита:

1. Ако си цвете като кое би се определила? Не знам, но ще ми е интересно да разпитам хората около мен като какво цвете ме приемат :)
2. Кой е любимият ти сезон и защо? Лятото. Разходките по плажа. Разходките из планината. Да ям сладолед. Да имам тен. Да не съм облечена с боди+блуза+елек+жилетка+яке+шал+... Ако можеше и Коледа да се пада през лятото, нямаше да искам да идва зимата :)
3. Ако можеше да промениш нещо в живота си, какво би било то? Не да променя, но с удоволствие бих се насладила още веднъж на годините в гимназията.
4. Кое е най-красивото и запомнящо се място, на което си била? Толкова много места носят своята красота. Нужно е само да отворим очите (и душите) си, за да я видим.
5. Опиши себе си с 3 думи. Усмихната. Откровена. Розова.
6. Кой е най-големият ти страх? Да загубя близък човек :(
7. Ако съществуваше "златната рибка" и тя те молеше да я пуснеш, като за това ще ти изпълни 3 желания, какви щяха да бъдат те? Бих помолила за здраве за мен и тези, които обичам. Това ми стига. Имам си всичко, от което се нуждая. :)
8.Ако имаше 'машина на времето", къде назад във времето би ти било интересно да те отведе? Много често съм си мислела, че не съм за това време. Любопитно ми е какво е било ежедневието на хората в средновековието. И в XVII-XVIII век.
9. Кое е най-лудото нещо, което си правила? Всъщност... не съм от лудите глави. Винаги (добре де, почти винаги) съм била уравновесена и разумна.
10. Как си представяш перфектната работа и изобщо мислиш ли, че има такава? Перфектна не знам дали има, но много добра работа със сигурност съществува. Когато я намеря, ще споделя :)

Маги попита:

1 Умееш ли да готвиш? (Може да ми споделиш нещо лесно за готвене)
Смея да твърдя, че мога. Събрала съм достатъчно похвали :) Имам си една много любима бързо-лесно-вкусно рецепта, на която попаднах в канала на Laura Vitale - вкусни домашно приготвени мини кроасанчета.
2 Къде би искала да живееш? В момента се опитвам да си изясня отговора на този въпрос. Не съм убедена дали се виждам за напред в България или в чужбина.
3 Как определяш стила си на обличане? Семпъл.
4 Любим цвят? Обичам ги почти всички! Само малко по-малко харесвам оранжево и кафяво.
5 Любима книга? Ограбени сърца (Даниел Стил).
6 Любим сериал/филм? Има филми, които съм гледала десетки пъти. Част от тях са Sweet Home Alabama, Just Like Heaven, Three Days. Преди гледах доста сериали, но вече следя само The Big Bang Theory.
7 Любима мисъл/цитат? Не се сещам. :(
8 Как се определяш: разхвърляна или подредена личност? По-скоро подредена, но имам своите разхвърляни периоди. Понякога изкарвам съдържанието на няколко шкафа и си ги подреждам, просто защото това ме успокоява.
9 Вярваш ли в извънземни? Не вярвам. Сигурна съм, че ги има.
10 Обичаш да си лягаш късно и да ставаш късно или да си лягаш рано и да ставаш рано? В идеалния случай да си лягам късно и да ставам рано и да съм отпочинала и красива. Никога не става така :)

Мери попита:

1) What's your favourite summer trend this year?
Каквото и да е, стига да е в коралово и тюркоаз :)
2) If you could choose between an unlimited budget for shoes, makeup, nail polish or clothes... What would you choose? Не искам да избирам - искам всичко :)
3)What is your holiest of holy grails product? Заздравител за нокти на Melly.
4) Blogs or YouTube videos? И двете. Това е любимата ми компания за съботното кафе, преди половинката ми да си отвори очите :)
5) Do you prefer being behind or in front of the camera? Предпочитам да снимам. Не съм много фотогенична.
6) Do you like staying in your PJs when you're at home? Да :)
7) Favourite 90s cartoon? Всички! Може би Том и Джери. И всички филмчета на Дисни.
8) Have you ever been shopping in a thrift shop? Да.
9) How often do you go out of the house without any makeup on? Доста често. Не се притеснявам да излизам без грим.
10) Do you have any secret obsessions? What kind of? Ако ги споделя, няма да са съвсем тайни :)

Надежда попита:

1. Какъв е любимият ви цвят лак за нокти? Бебешко розово или млечно бяло. И небесно синьо. И кърваво червено. Ох.. всички цветове! :)
2. Колко често си купувате обувки? Не знам. Не съм се замисляла :)
3. Какво предпочитате: пижама или нощница? Пижама.
4. От колко време се подстригвате при сегашния си фризьор/ка? 5 години
5. Ако трябва да излезете без грим, кое е нещото, което 100% ще сложите? Усмивка :)
6. Можете ли да свирите с пръсти? Не.
7. С какъв аромат е любимия ви лосион за тяло? Ванилия. И кокос. И цитруси.
8. Колко най-много бихте похарчили за червило? Зависи с колко разполагам, колко ми е харесало червилото... Но смятам, че трицифрена сума е прекалено голяма за червило ;)
9. Колко спирали за очи имате в момента? Три отворени.
10. Кое е любимото ви българско списание? Не чета/купувам списания от две-три години.

       Беше ми забавно да отговарям на въпросите. Публикацията стана дооста по-дълга отколкото очаквах :) Изпращам виртуална прегръдка за всички, които са стигнали до тук (дори и да е било само диагонално четене). Няма да задавам въпроси на никой. Ако желаете да се включите, чувствайте се свободни да отговорите на въпросите по-горе. Оставете ми коментар, за да не пропусна да прочета отговорите ви.

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Много интересни отговори си дала :) Беше ми удоволствие да ги чета. Благодаря за рецептата за кроасанчетата! <3 Обожавам лосиони с аромат на валиния, но с кокос никъде не съм виждала. Ти какъв използваш?

    И ти благодаря за коментара в блога. Много мило ми стана като го прочетох :) Засега реших да не се занимавам с такива хора. Явно нямат с какво друго да се занимават..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да се похвалиш с твоите кроасанчета :)

      Няма защо да обръщаш внимание на злобни коментари :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...