събота, 6 юни 2015 г.

Life Update: Емоции

       Здравейте, момичета!

       Последните (малко повече от) два месеца не съм се включвала с никаква информация в блога. Време е да наруша това мълчание и да споделя какво се случи около мен през това време и защо никаква ме нямаше онлайн. Част от причините са съвсем прозаични, но основните - романтични. Работа, организация по сватбата, екскурзии, счупен компютър, моминско парти, Сватбатааа, емоции, работа... За подробности (продължете след прекъсването):

Сватбата

       Не-съвсем вълнуващите причини за отсъствието ми включват работа в офиса, повредената клавиатура на лаптопа ми, повредения лаптоп на Д., почти постоянното ми желание да спя... и други междувселенски недоразумения :)))
       Далеч по-роматични и интересни са причините във втората графа - планиране на най-емоционалния ден в живота ни до сега, няколко кратки пътувания, моминското парти, което любимите ми момичета организираха за мен, сватбения ни ден.
       С момичетата прекарахме два дни, които за мен преминаха като два часа - след повече от десет години приятелство ги усещам по-близки от всякога. Мили мои, Д, Д, Д, И, К, К, К, М, обичам ви безкрайно много! Вие знаете колко много! :)
       Все още не съм се отказала да споделя как протече организацията по сватбата - може би дори ще разполагам с по-добри снимки, за да ви демонстрирам крайния резултат. Равносметката ни показа, че за няколко месеца планиране е напълно постижимо събитието да бъде подготвено без да се изпада в паника. Поканите и подаръците за гостите направихме сами, макар и да ни отнеха малко повече време от предвиденото - ако ви е интересно, ще споделя.
       Снимки от нашия сватбен ден и кратък разказ за майските ни емоции ще добавя в блога скоро :)
       Вече се завръщам към нормалното ежедневие и ще се "срещаме" по-често :)

До скоро!
(г-жа) Криси

13 коментара :

  1. Честито! Желая ви много семейно щастие и прекрасни поводи за радост! Чакам снимките с нетърпение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Жени! Вече получихме първата доза снимки, очаквам и продължението и ще ги покажа и тук :)))

      Изтриване
  2. Честито! Пожелавам ви семеен живот изпълнен с разбирателство, любов и хармония! Чакаме с нетърпение снимки и поста за сватбата! ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Честито! Бъдете много щастливи заедно :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Честитооо! Дълъг семеен живо и много,много любов <3 Надявам се деня ви е бил незабравим :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...