неделя, 14 юни 2015 г.

Празни опаковки

       Здравейте, момичета!

       От няколко месеца събирам празни опаковки от декоративната и бялата си козметика в една хартиена торбичка и установих, че тя вече се е препълнила. Реших, че е време да ви покажа съдържанието ѝ. Ако ви е интересно кои са последните ми изразходвани продукти, продължете след прекъсването:

Празни опаковки
       Едни от най-оборотните ми продукти са кремовете за ръце и лакочистителите. Многократно съм споделяла, че лилавата Bilka за ръце и нокти ми е безспорен фаворит. Освен двете опаковки от него изразходвах и една Bilka с бяло грозде. В опаковката на кремчето на Mixa има още останал продукт, но промени аромата си. Като цяло не бях много впечатлена от него - попива трудно, оставя мазно усещане върху ръцете. Не бих повторила покупката. Лакочистителят на Lilly също е сред любимците ми. Трите празни тубички го потвърждават.

Bilka Mixa Lilly
       В опаковката на Bioderma Sebium Hydra също има останало количество, но срокът на годност е изтекъл и не мисля да го ползвам. Hydrabio Riche изразходвах през зимата, когато кожата ми имаше нужда от по-силна хидратация. Кремът е тежък и по-подходящ за нощен отколкото за дневен. Активният лосион на Acne Out е оръжието, с което се боря с пъпчиците, които тормозят лицето ми. Помага им да изсъхнат по-бързо. Не съм забелязала никакво влияние върху черните точки. Вече си купих нова опаковка. На снимката можете да видите и поредната ми празна опаковка от мицеларната вода на Bioderma за чувствителна кожа. Харесвам я и продължавам да си я купувам. Изразходвах и едно от мини кремчетата на Nivea. Балсамчето за устни изхвърлям, защото промени аромата си.

Bioderma Acne Out Nivea
       На снимката по-долу можете да видите и опаковките от маслата, които съм изразходвала. От ляво на дясно са масло от жожоба, бадемово, кокосово, още едно бадемово, масло от авокадо и арганово. Използвам ги за маски за коса, лице, ръце и нокти, за дегримиране. Най-доволна съм от маслото от жожоба и от бадемовото.

Икаров масла
       В торбичката с празни опаковки намерих пет спирали. Първите две са любимите ми за ежедневен грим - Golden Rose City Style и Golden Rose Maxim Eyes. И двете подчертават миглите ми без драматичен ефект. Спиралата на Essence първоначално ми се стори много течна, но след няколко нанасяния консистенцията ѝ ми допадна повече. Бих си я купила отново. Последните две спирали на Maybelline харесвам много за по-силен грим. И двете подчертават миглите и придават много обем, който се запазва за няколко часа.

Спирали Golden Rose Essence Maybelline
       Коректорът на Bourjois беше попаднал на дъното на шкафа ми, където е... изсъхнал. Има още малко количество, но е невъзможно да се използва (а и вече е остарял). Харесвам го и го използвах за сенките под очите. Формулата му е малко по-суха и преди него е необходимо да използвате хидратиращ продукт. Коректорът на L'Oreal използвах също за прикриване на сенките под очите. Определено ефектът му ми допада повече, но ако попадне в очите ми предизвикваше много голямо раздразнение. Споделяла съм, че любимата ми очна линия за ежедневен грим е тази на Brooklin. Писецът е тънък и мек, цветът е наситен и плътен. Очната линия на Flormar е с писец тип маркер. Харесвам я, но определено не ми е фаворит.

Bourjois L'Oreal Brooklin Flormar
       Изразходвах и душ-пилинга на Balea от лимитираната серия с мандаринки. Хареса ми. Ексфолиращите частици са много малки и деликатни, което го прави подходящ за всекидневна употреба. Маската с авокадо на Freeman е сред фаворитите ми и скоро ще си купя нова опаковка. Тази използвах почти една година. Оставя кожата ми чиста, гладка и помага в борбата с черните точки.

Balea Freeman
       Това са последните продукти, които съм изразходвала. Ще се радвам да споделите какви са вашите впечатления от тези от тях, които сте използвали и вие :)

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Оо виждам толкова много любими подукти, лакочистителите на Лили са просто редовно купувани, кремовете на Bilka и на мен много ми харесват, особено този с грозде. Коректора на Лореал е един от най-добрите за тъмни кръгове, който съм купувала, а маслата на Икаров и на мен са ми любими, най-много използвам маслото от карите. Хубав пост :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...