събота, 24 май 2014 г.

Spring 2014 Любими лакове

       Здравейте, момичета!

       Вече съм в очакване на лятото! Топлото време от последните дни все по-често ме кара да си мечтая за плаж и море. Преди да изпратя пролет 2014 реших да ви покажа кои са моите топ 5 лака за този сезон. Ако ви е любопитно, можете да ги сравните и с любимите ми пролетни лакове за 2013.

Spring 2014 Любими пролетни лакове
       Ментово зеленият лак на Flormar е с номер 424. Рядко го нося на целите си нокти, по-често го използвам за част от декорация. Нанесен е на два тънки слоя. По този начин най-много харесвам неговата покривност. Използвала съм го за маникюр туктук и тук.
       На средния пръст съм с два слоя от лака на Golden Rose Selective в цвят 04 Milky Way. Този лак също използвам предимно за декорации - той е много добра основа за различни експерименти. Нанесен самостоятелно ми е малко скучен. След това добавих и един пласт Perfect S108. Той представлява безцветна основа с множество малки бели и сребърни блестящи частици и едри лилави шестоъгълници. 

Perfect S108
Любими пролетни лакове
       Безименият ми пръст е с малиновия лак на Flormar с номер 408. На различна светлина цветът се променя - понякога е по-оранжев, друг път изглежда по-розов. Определено е интересен цвят и мисля, че и през лятото често ще го нося. Има много по-силен блясък от другите ми лакове на марката.
       Последният лак е на Golden Rose от серията Rich Color и е с номер 46. Въпреки че изглежда съвсем плътен дори с един слой, аз предпочитам да нанеса и втори. Можете да ме видите с маникюр в този цвят доста често.

Spring 2014 Любими пролетни лакове
Flormar 424 Golden Rose Selective 04 Perfect S108 Golden Rose Rich Color 46
       А кои са вашите любими цветове за пролетта? Носите ли тъмни цветове по това време на годината или и вие предпочитате светли и по-нежни нюанси? Имаме ли общи любимци? Ще се радвам да прочета и вашите коментари :)

До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. Този перфект изглежда много готино,а ментовия флормар ми е един от любимите и на мен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, лакът на Perfect наистина е много интересен. И въпреки че не е от пясъчната им серия, ефектът му е доста грапав.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...