понеделник, 30 юни 2014 г.

Pinks Beauty Box Юни 2014

       Здравейте, момичета!

       Кутията на Pinks този месец е празнична - от една година имаме шанс ежемесечно да получаваме пакетче с няколко козметични продукта в мини-размер. Всяка от нас може да прецени сама до колко качеството/количеството, което ни представят отговаря на цената. За мен кутията е достатъчно интересна и в този период съм била предимно доволна от полученото. Пратката по случай рождения ден на Pinks е с много сладко лого, а съдържанието - най-доброто за последните месеци :)


       Какви са вашите мисли за кутията този месец? Абонирани ли сте? Изпробвахте ли някой от продуктите вече? Коя е любимата ви кутия от Pinks за изминалата една година?

До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. Чак да му се прииска на човек да си я поръча :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Взех последните 3 миналогодишни и тази юнската. От нея съм най-доволна! :) Лакът много ми допадна, а позвам и околоочния крем.Ароматът на душгела е невероятен, но не мога да кажа същото за серума с екстракт от охлюви. Мирише ми на сготвени такива ;) изхабих едното саше и като действие го усетих добре. Смятам, че и acne out си върши работата
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен лакът ми допадна, душ-гелът - горе-долу. От Acne Out съм много доволна. Останалите неща ги прибрах в шкаф и не съм ги пробвала. Ще им дойде редът и на тях :))))

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...