събота, 26 юли 2014 г.

SUMMER: What's on my face

       Здравейте, момичета!

       След дъждовете от последните няколко седмици, имах усещането, че лятото тази година ще ни подмине. Е, най-накрая започнаха летните дни! В днешния пост ще ви покажа списъка с продуктите, които използвам напоследък. Разбира се, той не е изчерпателен - понякога посягам към някой друг продукт, друг път - изобщо не използвам декоративна козметика.

Summer Essentials
What's on my face
       Независимо дали ще се гримирам или не, сутрин нанасям Sensibio Eye Contour Gel и Sebium Global на Bioderma. Околоочния гел е добра основа за коректора ми. Използвам True Match на L'Oreal. Харесва ми, че се прелива лесно и издържа до края на деня. Сетът на Catrice е любимият ми помощник за подчертаването на веждите ми. Светлият цвят е по-подходящ за моите. Понякога използвам сенките от тази кутийка, за да придам дълбочина на сгъвката на клепача.
       Color Tattoo на Maybelline нанасям самостоятелно или като основа за сенките на Wet'n'Wild. От триото най-често използвам двата по-светли цвята. Спиралата на Golden Rose е мой фаворит от първия път, когато имах възможността да я пробвам. Устните ми най-често са в светъл цвят - обикновено се колебая между Pink Lemonade на Revlon и Peach on the Beach на Bourjois. Ружът на Physicians Formula винаги ми създава много приятно усещане - дизайнът му е толкова специален! Пигментацията е по-скоро слаба, но придава много красив блясък на кожата. 
       А кои са вашите топ продукти за лятото? Към кои посягате всеки ден? Кои са любимите ви продукти за устни? Кои цветове предпочитате за грима си в топлите дни? Ще се радвам да прочета коментарите ви :)

До скоро!
Криси

7 коментара :

  1. Красота :)) особено червилото на Revlon :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен пост, а аз умирам за това червило на Ревлон :)) Много добре изглежда.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нанесено на устните стои като цветен балсам - точно като такъв се усеща! Меко нежно докосване и хидратация :) Плюс лек розов нюанс - какво повече да иска едно момиче :)

      Изтриване
  3. Когато съм на работа използвам Bioderma Pore Refinder като основа за грим, пудра на Maybelline Fit Me спиралите Super shock от Avon и Maybelline One by one, червило от Oriflame нещо между червено и малинено, руж на Essence в нежен коралов цвят. Фон дьо тен почти не използвам в летните жеги, даже изброеното отгоре ми се струва много, но работата ми го изисква да съм с грим. А през свободното си време слагам синя спирала пак на Super shock и малко червило.
    Сенките и червилото ти ми харесват като цвят, а крема за очния контур отдавна му се чудя дали да го пробвам.

    Поздрави, Зорница ^_^

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Като за начало използвам основа за сенки на ArtDeco, сенки на Inglot или палитрата ми на Urban Decay - Naked 1. За ежедневна употреба ползвам сенките на Inglot. Слагам си черен молив от Avon и спирала от Max Factor 2000 Calorie Waterproof . Харесвам водоустойчивите спирали от скоро, защото лятото от жегите и от потенето ми се размазват, а зимата от студеното ми сълзят очите. Лятото рядко използвам фон дьо тен, но ако ползвам си слагам на Sephora Brightening & Hydrating foundation или нa Max Factor Xperience. Коректор под очите и пудра не ползвам. За контуриране използвам на Sephora Shimmering Bronzing Powder. Червилото ми е на Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm.

    Поздрави!
    Милена :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...