неделя, 26 юли 2015 г.

Сенки на Inglot

       Здравейте, момичета!

       През март ви споделих, че събрах сенки в първата си палитра на Inglot. Избрах да съчетая перлени и матови цветове, които да използвам предимно в ежедневието си. Когато отидох до магазина на Inglot имах предвид три определени цвята, които търся. В избора на останалите ми помогна прекрасната Бояна.

Сенки на Inglot
       Сивото беше подарък към всичко, което си купих. Сянката е с номер 444. На очите ми изглежда по-тъмна отколкото в палитрата. Има прекрасен метален блясък. Силно пигментирана е и има добра издържливост. Лилавото е с номер 487 и представлява матова основа с блестящи частици. Това е цветът, който използвам най-рядко, защото частиците се разпръсват. Това е единствения цвят, който преливам трудно.

Inglot сенки 444 / 487
       Останалите три цвята използвам с голямо удоволствие. Комбинацията помежду им много ми допада и смятам, че подхожда и на очите ми. Първият цвят е матов и е с номер 344. Използвам го в сгъвката на клепача, за да придам повече дълбочина. Преливам го с матовия по-светъл цвят с номер 341. Допълват се чудесно, преливат се лесно и издържат до момента, в който реша да сваля грима си. Последният цвят от палитрата ми е с номер 397. Има прекрасен блясък, без наличие на блестящи частици. Финишът му е сатенен. Много харесвам начина, по който този цвят озарява погледа.

Inglot сенки 344 / 341 / 397
       Сенките на Inglot, с които разполагам, са силно пигментирани и достатъчно издържливи. Нанесени самостоятелно забелязах изсветляване само на 487, но с база проблемът е решен. Всички цветове се преливат лесно както едни с други, така и със сенки на различни марки (изпробвала съм ги с Wet'n'WildUrban DecaySleek) и не са ме разочаровали.

Inglot сенки
444 / 487 / 344 / 341 / 397
       А вие използвали ли сте сенки на марката? Доволни ли сте? Кои са любимите ви цветове? Имам още една палитра на Inglot, в която имам и празна кутийка - с радост ще приема предложенията ви :)

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Номер 344 и 341 са страхотни! Точно такива цветове харесвам и залагам винаги на тях. :)) Това е една страхотна палитричка. <33 :)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...