понеделник, 25 април 2016 г.

Козметични разочарования

       Здравейте, момичета!

       Предполагам, че всяка е попадала на козметични продукти, които не са оправдавали на 100% очакванията. За да спестя разочарованието на някоя от вас, реших да споделя какви козметични грешки съм допуснала аз. Ако вие сте доволни от изброените продукти, ще се радвам да се включите в коментарите с мнение. Допускам, че нещо, което за мен не е попадение, може да е любим продукт за другиго.

Козметични разочарования
       Четката на Impala е предназначена за почистване на порите. При мен не върши никаква работа. Мека е и сравнително малка. От влагата дръжката и се сцепи. Не бих я препоръчала.
       Всеки път, когато се лакирам, нанасям база, (поне) 2 слоя лак и топ. Чакането за изсъхване след това винаги ми е било досадно. Преди използвах изсушител на Avon, но реших да пробвам този на Flormar. За мен не помогна с нищо. Със същия успех мога да напръскам ноктите си с вода.
       След прочетените силно положителни мнения за Face Luminizer на Max Factor реших да си взема коректора от същата серия. За съжаление Eye Luminizer се оказа не толкова добро попадение. Не успях да се приспособя към него. Не прикрива сенките под очите ми, не го намирам и за озаряващ. 

Козметични разочарования
Flormar Max Factor
       Спиралата Elegance с четка-гребенче на Impala поръчах без да възлагам големи надежди. Разочарованието ми беше очаквано. Четката е твърда и много груба и не мисля, че е подходяща за миглите. Мисля да я измия и изпробвам за вежди. Тушът е гъст и много лепкав, нанася се неравномерно. 

Козметични разочарования
Impala Elegance с четка-гребен
       Очната линия на Manhattan е с писец-маркер, но още от първата употреба оставя бледа и прекъсната следа. Това е доста често срещан проблем при подобни очни линии. Не бих я препоръчала. Автоматичният молив на Impala ме изненада приятно с тъничкия си писец. За съжаление цветът му е сив, а не търсеният от мен наситен и плътен черен.

Козметични разочарования
Manhattan Impala
       Използвали ли сте някои от моите козметични разочарования? Какви са вашите впечатления? Кои са последните продукти, които ви разочароваха и не бихте закупили отново? Споделете в коментарите :) 

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...