петък, 24 юни 2016 г.

10 благодарности за 27мия ми рожден ден

       Здравейте, момичета!

       Вярвах, че съм планирала този пост да се самопубликува вчера, когато беше моят рожден ден. Е, вероятно е време да се замисля за добавяне на гинко към живота си.
       Преди две години споделих с вас пет неща, които научих преди 25. От тогава много работи са се променили, но конкретните пет смятам за актуални и до днес. За рождения си ден тази година ми се иска да благодаря. Ако ви е любопитно кои са моите 10 огромни благодарности, продължете надолу:


Благодарна съм за:

1...Любовта, която срещнах на 15 и прерасна в сплотеното семейство, което сме днес. Оценявам, че не всеки има късмета да срещне своята половинка. А да я срещнеш на такава крехка възраст и да съумеете да запазите това богатство е безценно. 

2...Най-добрите приятелки от 8ми клас, които са най-добрите ми приятелки и днес. По време на студентския живот много от колегите от университета за първи път срещнаха приятели. Аз вече имах най-стабилното приятелство със себе си. Не бих ви заменила, момичета, без значение колко разпръснати по света сме! 

3...Новите приятели, без които денят би бил много по-сив. С тях винаги е по-приятно да излезем заедно извън града или просто в петък вечер да прекалим с айрян и лимонада. Знаем, че винаги има на кого да разчитаме за помощ да качим дивана до горе :)  

4...Мама, защото е неповторима, защото е приятел, защото е съветник, защото е... Мама.

5...Тати, защото всяка принцеса има нужда от истински крал. И защото винаги ми е показал как трябва да бъда обичана.

6...Сестра ми, защото знам, че каквото и да става тя е на едно телефонно обаждане разстояние от мен.

7....И сестрата на Д., която често си мисля, че прилича повече на мен отколкото на него. 

8....Родителите на Д., които (въпреки че е клише, но наистина го чувствам точно така) ме карат да се чувствам като тяхна родна дъщеря. 

9...Нашия дом, в който се надявам винаги да има уют, хармония и любов. 

10...Днес. 

       Споделете в коментарите за какво сте най-благодарни вие. Ще ми бъде интересно да прочета и вашите мисли по темата :)

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...