петък, 22 юли 2016 г.

Моите Instagram места

       Здравейте, момичета!

       Едно от най-любимите ми занимания е да пътувам. Харесва ми да се возя в колата, да пея, да се наслаждавам на сменящите се пейзажи. Без значение дали сме набелязали близка или далечна дестинация винаги ми е приятно, когато поемем на път. В днешния пост ще ви споделя няколко мига от пътуванията ни за последните три месеца.

Instagram - KristinaK7
       Първата снимка е направена от язовирната стена на яз. Черногорово към безкрайната шир в обратна посока на язовира. Беше страхотен ден с много спокойствие и лек ветрец. Две седмици по-късно посетихме екопътека Бяла река. На път към пътеката се преминава през манастир Рождество Богородично. Третата снимка е от крайната точка на екопътеката. След разходката имахме нужда точно от прохладата на течащата покрай нас река и сянката от дърветата наоколо. Четвъртата снимка направих от колата в движение. Белият кон изглеждаше като картинка на фона на зеленината.


       Първата снимка от колажа по-долу е от пътуването ни към северна България, когато преминахме през Хаинбоаз. Едно от местата, които посетихме, беше лесопарк Липник, който се намира на десетина километра от Русе. Следващото ни пътуване беше в Пирин. От х. Гоце Делчев се качихме с лифт до х. Безбог. Възползвахме се от възможността, че сме в района и изкачихме връх Безбог. 


       Прекарахме няколко дни на хотел в Банско. Любимата ми част от деня там бяха сутрините. Закусвахме на терасата на ресторанта срещу гледката от снимката по-долу. На път към вкъщи с Д. изпълнихме една от мечтите си - да посетим Рилския манастир. Последните две снимки са от Пловдив. Всеки, който е минавал по Главната, е виждал фонтана. Последната снимка направих, докато бях на гости на сестра ми. Обожавам когато небето е толкова синьо и има бели пухкави облачета за контраст. 


       Ако ползвате Instagram, ще се радвам да споделите в коментарите, за да мога да ви посетя. Ако искате да разгледате и другите снимки в моя профил, можете да ме последвате тук.

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Малко под манастира на Бяла река имаме вила и е страхотно,лятото е страшно приятно и студената вода разхлажда-там си ходя на почивка (и реално си почивам тъй като и обхват няма) всяка година и съм много доволна.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...