сряда, 16 ноември 2016 г.

Бременност: Първо тримесечие

       Здравейте, момичета!

       Преди няколко месеца, когато видях положителния тест, бях на седмото небе от щастие. С Д. мечтаехме да увеличим семейството от известно време и сякаш това се случи в най-подходящия момент. Вече приключвахме с основния ремонт на апартамента и нямахме търпение да посрещнем и мъничко човече у дома. Днес ще ви разкажа как протече първият триместър за мен.
       Знаех, че съм бременна още преди закъснението. Усещах го, исках го и бях сигурна, че този месец е по-специален. Реших, че няма да чакам още няколко дни, а ще направя тест за ранно установяване на бременност. Беше отрицателен, а аз - изненадана. Убедена бях, че резултатът не е точен. Изчаках два дни и си направих кръвен тест. Само два часа по-късно видях потвърждението на това, което вече знаех. Истинско щастие!
       Сред първите симптоми, които усетих, беше мощна вълна сънливост. Още в 8 вечерта бях готова да заспя. Малко по малко тази сънливост се засили. Започна да ми се спи и на работа - малко след обедната почивка копнеех за леглото. Имах чувството, че постоянно се прозявам пред компютъра.


       Гаденето за мен беше съвсем леко. Появяваше се рядко и само сутрин, ако не съм яла нищо. Приключи още преди 11 г.с., но беше заменено от главоболие. Не ми е прилошавало от храни и не съм имала никакви странни хранителни желания. Промяна за мен беше, че сутрин вече имах нужда от стабилна закуска, а вечер почти не ми се ядеше.
       За периода на първия триместър наддадох с почти 2 кг. Все още нямах видимо коремче, но вече имах нужда от някои нови дрехи. Сутиените бяха първото, което замених с по-голям размер. Купих си и нов панталон, защото копчетата на дънките ми започнаха да ме притискат. Ходех с широки блузи/ризи, тъй като все още не бяхме споделили новината с никого.
       Като цяло имах едно съвсем леко начало на бременността. Бях щастлива, спокойна, уравновесена и много сънена през повечето време. Почти не изпитах дискомфорт. Ще се радвам да прочета вашите коментари по темата :)

До скоро!
 Криси

6 коментара :

  1. Честито и леко бременеене! Аз помня моя първи триместър с гаденето...постоянно.Радвам се, че ти се е разминало.През цялата бременност обаче не бях сънлива, а е трябвало да си наваксам за сега :D

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, Криси! Ужасно много се радвам за вас <3 <3 <3 Първо, искам да ти пожелая леко и спокойно бременеене и накрая всичко да мине гладко <3

    При мен първият триместър беше прекаран в местене от леглото на дивана и обратно; не ми се гадеше, но ми беше постоянно лошо и спях в 20 от 24 часа в денонощието. Спането по много продължи до 8ми месец, когато изведнъж се превърнах в сова и по цели нощи четях хахаха Лора ме е подготвяла за след появата си, очевидно :D
    Имах ужасен прилив на енергия в началото на 4-ти и през 9-ти месец. И в двата месеца местех мебели като луда и подреждах още по-усърдно. А в 9-ти месец, въпреки че Лора се роди дребничка, имаг ОГРОМЕН корем хахахахха
    Ех, че хубави спомени! Сега така ми се иска отново да съм бременна! Не се насладих на 200% на това, което имах тогава. Особено, когато нетърпението в края стана прекалено... нетърпимо, защото госпожицата закъсня с една седмица и не искаше да се излиза хахаха
    Но ти попита за първите три месеца, така че спирам дотук!
    О, само още нещо - разбрах, че съм бременна, защото... започнах да пишкам по часовник през два часа през нощта и точно в 7 всяка сутринт, както и по още няколко пъти през деня ххаха Тогава си направих един тест и понеже година и половина чаках този резултат, не му повярвах особено хахаха Отидох и купих още два теста, за да се уверя и пак - докато не видях точката на ехографа, беше някаква мъгла всичко хаххаха
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Бери :)
      Лора направо те е предупредила какво те чака :) Скоро ще повдигна въпроса и за по-напредналите месеци :D

      Изтриване
  3. Честито!Пожелавам ти лека бременост и раждане!Бъди спокойна и се наслаждавай на всеки миг :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...