петък, 4 ноември 2016 г.

Моят планер (първи стъпки към Bullet Journal)

       Здравейте, момичета!

       Минаха няколко месеца от последната ми публикация. Покрай мен има някои малки (и не чак толкова малки) промени, но за тях ще споделя друг път. Днес ще ви покажа как изглежда моят планер. Заглеждам т.нар. bullet journal още от началото на годината, но ми се струваше много трудоемко да успея да създам свой собствен. През лятото интересът ми се засили. След като изписах поредния си тефтер, реших, че е време да поставя началото на нов органайзер. Нов тефтер, нов ред. Ноември е третият месец, в който го използвам. А ето какво реших да включа:

Моят планер / Bullet Journal
       Първите две страници за този месец са разчертани с месечен календар с квадрати за всеки от дните. Тук записвам събития, срещи, ангажименти,пътувания, рождени дни, които предстоят през месеца. Тъй като страниците на тетрадката ми се оказаха малко по-тънки от колкото очаквах, ще трябва да си взема друг химикал, който да не оставя следи на задната страница. За сега използвам предимно молив. 

Моят планер / Bullet Journal
       Следващата страница е със заглавие "Благодаря". Тук записвам нещата, които са ме накарали да се усмихна и ще ми е приятно да прочета отново някой ден. На следващата страница правя два списъка. Първият съдържа това, което искам да прочета през месеца, а вторият - това, което искам да изгледам. 

Моят планер / Bullet Journal
       Следващите две страници съм отделила с разпределение на дните от първата седмица. За всеки ден отбелязвам какво е времето с малка илюстрация и температурата през деня. Оцветявам малките капчици в зависимост от това колко вода съм изпила през деня (всяка капчица за мен означава 250мл). В останалото място добавям планираните за деня дейности. 

Моят планер / Bullet Journal
       Следващата страница съдържа менюто ни за седмицата. За всеки от дните поставям по пет реда, в които да запиша какво планирам да хапваме за закуска, обяд, следобедна закуска, салата, вечеря. Този вид не ми е съвсем удобен и си търся по-подходящ.

Моят планер / Bullet Journal
       Следва списък за пазаруване за следващата седмица. Добавям нещата, които сме изразходвали, и тези, които ще са ни необходими за готвене. Този облик също не ми е любим. Мисля да разделя продуктите в различни категории. Ще актуализирам, когато намеря по-добро разпределение. 

Моят планер / Bullet Journal
       На следващите страници повтарям седмичното разпределение и менюто ни до края на месеца. Имам още много да променям в подредбата, докато да намеря най-приятното за мен оформление. В някоя от предстоящите публикации ще ви покажа от къде най-често черпя вдъхновение и идеи, а междувременно можете да разгледате и варианта на Татяна от Bludger Queen
       Интересна ли ви е темата? Използвали ли сте тази система за планиране?

До скоро!
Криси

6 коментара :

  1. Много готино си го организирала, Криси 😊 Аз моя планер го зарязах преди месец и нещо, но мисля следващия който да започна да е точно такъв bullet тип на някой малък тефтер, че моят е А5 и не ми е удобно да го нося с мен всеки ден и пак се върнах на хвърчащите листчета. Благородно ти завиждам, че ти остава време за книги и филми 😊

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Маги! Този планер си стои у дома в бюрото ми и не го разнасям. В чантата си нося по-малък тефтер и често преписвам в планера част от съдържанието му.

      Изтриване
  2. Разкош! И си талантлива с молива <3 Аз започнах един такъв булет и го зарязах на първия месец :D Липсва ми мотивация за такива неща, но искрено се възхищавам на хора като теб, които успяват да са толкова организирани :)
    А промените - дали са това, което си мисля <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Берии! Според мен е нужно малко търпение, за да се превърне воденето на дневник в навик. Ако си го навиеш на пръста и ти ще си редовна :)
      Иии да! Сигурна съм, че за това си мислиш <3

      Изтриване
    2. <3 <3 <3 <3 <3 Мноооого любооооов и само положителни мисли пращам!!! <3

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...