петък, 6 януари 2017 г.

Планер: Януари

       Здравейте, момичета!

       С настъпването на новата година идва моментът за оформянето на следващите няколко страници от моя планер. Освен за януари, направих и няколко страници, в които да добавям по нещичко през цялата следваща година. Все още привиквам към този начин на водене на дневник и имам много какво да уча, но ми е интересно и го правя с удоволствие.

Планер: Януари
       Първото, с което реших да започна годината, е списък с рождени дни и други празници. След като приключа с добавяне на всички важни дати, мисля да доукрася страниците с още балони. Дано това да ми помогне да не пропусна някой любим рожденик :)  

Планер: Януари
       Споделяла съм и преди, че много обичам да пътувам. Идеята за следващите две страници видях в Pinterest в няколко различни варианта. Реших с течение на месеците да добавям местата, които сме посетили. 

Планер: Януари
       Скоро след това ми хрумна идеята за карта на България, на която да отбележа местата, които посещаваме. Все още не съм сигурна кой от двата начина ми допада повече. През годината вероятно ще актуализирам информацията, за да ви кажа кой метод ми е бил по-удобен.

Планер: Януари
       Страницата с месечното разпределение този път декорирах със звезди. В дните, за които нямам предварително предвидени задачи ми харесва да рисувам по нещо дребно, за да може в края на месеца всяко квадратче да е запълнено. 

Планер: Януари
       Продължавам да търся най-удобното седмично разпределение. Харесва ми да пробвам различни видове, а и така има по-голямо разнообразие. Този месец съм оставила място за дневните задачи, разпределени според дните на седмицата. В средата в горната част оставих място, в което да отбелязвам какво е било времето през деня (рисувам слънце, облак, дъжд, снежинки, в зависимост от прогнозата за деня). Под тази табличка има поле за цитат на седмицата. А в полето в най-долната част ще отбележа какво количество вода съм изпила през деня. 

Планер: Януари
       Времето, което отделям за попълване на ден е едва няколко минути, но определено ми носи много радост. Вече имам няколко любими Instagram профила, от които черпя идеи. Pinterest също е извор на вдъхновение за мен. А вие водите ли си дневник? 

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...