сряда, 4 януари 2017 г.

Моята 2016

       Здравейте, момичета!

       Изминалата година за мен беше много важна. Претърпях една от най-трудните загуби, с нея получих много важен урок, имах възможност да пътувам, последвах една своя малка мечта. Всичко това се случи в първата половина на годината. Втората половина от годината за мен пое във възходяща посока - още по-приятни (макар и кратки) пътувания, отново ми се пишеше в блога, финализирахме основния ремонт на дома ни, зароди се ново приятелство и... една голяма мечта беше вече на път.

Моята 2016

       Винаги съм настроена позитивно към живота и силно вярвам, че и в реалността има щастлива развръзка както в приказките. Началото на годината ме приземи и ми напомни да не гледам така наивно на нещата. Колкото и да обичам да си правя планове, животът не винаги се случва така както ми се иска. Аз научих своя урок, или поне така си мисля, но все пак запазих своя оптимистичен поглед към нещата.
       За да преодолея силното разочарованиe, скоро взех решение, че е време да последвам едно от желанията си от известно време. Отлагах с месеци момента, в който да се запиша на народни танци. Още след първите две седмици, в които посещавах групата, вече знаех четири нови хора (танца), които не бях играла до сега. Не съжалявам за нито един миг, изкаран в залата.
       Тази година с половинката ми попътувахме доволно. Екскурзиите, дори и само за уикенда, ми носят толкова много радост. Първото ни пътуване за 2016та беше още през януари, когато с приятели посетихме вилно селище Ягода (което между другото се оказа доста прехвалено - не останахме впечатлени нито от обслужването, нито от обстановката). През годината посетихме още Равногор (местност Атолука), Пазарджик, Котел, Стара Загора, Павел баня (и екопътека Бяла река), София, Банско, Безбог, Русе, Шумен, Чепеларе, Смолян и още. Посещението до Рилския манастир беше дълго време в списъка ни с желания и съм много щастлива, че за рождения ми ден успяхме да го отбележим като постигната цел.
       През лятото на 2016та поставихме финала на основния ремонт на нашия дом. Целият процес ни отне близо година, но резултатът си заслужаваше. Ремонтните дейности определено отнеха повече време, отколкото ни се искаше. Доволни сме, че през това време помежду ни не само не възникнаха никакви конфликти, а за много неща се оказа, че желанията ни съвпадат, дори без да сме говорили предварително по темата.
       Без съмнение най-значимото и най-любимото събитие от тази година е желана и мечтана бременност. С всеки изминал ден и приближаващия термин радостта става все по-голяма. Това е основната причина силно да вярвам, че предстоящата година ще бъде страхотна.


       А каква бе за вас 2016? Кои са любимите моменти, с които ще я запомните? Не забравяйте да си помечтаете за всички хубави неща, които искате да се случат през 2017, защото мечтите наистина се сбъдват!

Честита 2017та!
До скоро!
Криси

     

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...