сряда, 28 декември 2016 г.

Моят декември в Instagram

       Здравейте, момичета!

       Надявам се да сте изкарали приказни коледни мигове. За мен за поредна година декември премина като седмица, а не като месец и останаха само спомените от предпразничните дни. Празниците прекарахме с най-близките в уютна, семейна обстановка. От началото на месеца до Коледа всеки ден споделях по кадър от ежедневието си. Ако не ме следвате в Instagram и ви е интересно да разгледате, можете да продължите надолу:

Декември в Instagram
       Започнах да украсявам у дома в началото на месеца. Почти всеки ден в следващите две седмици се появяваше по някоя нова декорация из апартамента. Някои неща направих сама и споделих и в блога. 

Декември в Instagram
       Няма как празниците (а и подготовката за тях) да преминат без да поглезим и небцето. Декември е времето за излежаване на дивана и весели семейни филми. Долу в ляво се намира постера на A Princess for Christmas, който много ми допадна.

Декември в Instagram
       След като вече бяхме напреднали с покупките на коледните подаръци, беше време да помисля и за опаковката. Тази година подготвих етикети за подаръците на най-близките ни - беше голямо удоволствие. Показах ви още една идея за коледен маникюр и няколко снимки от разходки из Пловдив. Последната предколедна снимка в профила ми е тази с елхата и подаръците под нея. 

Декември в Instagram
       И така неусетно декември се оказа зад гърба ми. Останаха още няколко дни от тази година. За мен често са дни за равносметка и надежда, че предстоящата година ще бъде по-добра от предишните. Силно го пожелавам и на вас! Нека бъдем здрави и щастливи :) Весело посрещане на 2017!

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...