понеделник, 5 декември 2016 г.

НСС: Коледна елха

       Здравейте, момичета!

       Декември вече е тук и коледна украса ни дебне от всяка витрина. Обожавам предколедните приготовления и всички емоции покрай празника. Тази година реших да направя сама част от декорацията за нашия дом. Днес ще ви покажа стъпка по стъпка как направих бели коледни елхи, които вече носят коледно настроение в хола ни.

Направи си сам: Коледна елха
       Материалите, които са необходими, са лесно достъпни и вероятно дори ги имате у дома. За основа на елхата е необходим твърд лист хартия. Клонките направих от салфетки. Аз избрах бели, но и в зелено биха изглеждали страхотно. За да оформя салфетката използвах дървен шиш. Закрепих всичко с помощта на пистолет за силикон, но би се получило и с друг вид лепило. Декорирах коледното дръвче с част от топченцата от гирлянд.

Направи си сам: Коледна елха
Материали
       Замених листа за по-твърда хартия - от каталог за климатици. Реших, че ще бъде по-стабилна основа. Височината на моята елха е 20 см. Салфетките разрязах както виждате по-долу на снимките. Нужно е да бъдат разделени отделните слоеве, за да разполагаме с по-голям брой "клонки".

Направи си сам: Коледна елха
       С помощта на дървения шиш прещипах всяко от нарязаните квадратчета салфетка. Целта е да се получи разперена горна част и концентрирана средна част, която по-късно ще закрепим за конуса. Сгъването е малко скучно и времеемко. Аз използвах 7-8 салфетки. Получават се стотици смачкани клони.

Направи си сам: Коледна елха
       От тук следва същинската част по отглеждането на дръвчето. На върха на всяка смачкана салфетка поставих по точица силикон и закрепих към конуса. Започнах от основата нагоре. След голяма доза търпение и цяла чаша мляко успях да стигна до върха на елхата. С ножица изрязах част от прекалено стърчащите "иглички", за да оформя по-добре.

Направи си сам: Коледна елха
       Най-приятната част за мен беше декорацията. Изрязах топченцата от гирлянда и с помощта на силикона ги закрепих към елхата. Ако желаете, можете да оставите елхата и без украса, но според мен изглежда по-добре така.

Направи си сам: Коледна елха
       Цялата процедура ми отне три часа. По-малката елха се получи по-бързо. Крайният резултат ми носи много радост. Тази година за първи път открих красотата на бялата коледна украса. Скоро планирам да направя и венец в бяло. Въпреки това любимите ми цветове за коледна декорация си остават зелено, червено и златисто. А вие правите ли сами украсата за дома? Бихте ли използвали тази идея? А в какви цветове украсявате?

Весели празници!
До скоро!
Криси

п.п. Идеята за елхичката не е моя. Две видеа от YouTube бяха основното ми вдъхновение: това и това. Дано да са полезни и за вас :)

4 коментара :

  1. Леле, страхотно ти се е получило. Харесва ми идеята, но не мисля че имам толкова търпение, за да я изпълня докрай.

    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не бях сигурна дали ще имам достатъчно търпение. Първо направих малката елха и реших, че ще успея и с по-голямата.
      Весели празници и на теб :)

      Изтриване
  2. Красота! И аз имам подобна, но моята е със стари топки за елха и пак стана много хубаво :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много харесвам и такива елхи! Мислех дали да не направя и аз елха от топки, но не остана кътче за нея :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...