неделя, 12 март 2017 г.

Планер: Март

       Здравейте, момичета!

       Напоследък времето ми минава много бързо. Седмиците се изнизват като дни. Имам да свърша много неща, но нямам достатъчно енергия за целта. Вече съм малко мудна и трудно подвижна, честичко се задъхвам. Определено не ми достигат 24 часа в денонощието :) Въпреки това се старая да организирам дните си. Вече знаете, че моят помощник в това отношение е любимият ми планер. Ето как го оформих този месец.

Планер: Март
       Избрах да отделя страничка, в която да впиша мислите си в последните 20 дни до термина (в случай че бременността ми продължи до термин, разбира се). Направих две карета за списъци. Първият е за нещата, които остава да купим. Почти всичко, което ще ни е нужно на първо време, вече е у дома, но все пак остават някои неща. Вторият списък включва всичко, което трябва да направя преди раждането. Може би ще публикувам отделен пост за тях.

Планер: Март
       Седмичното разпределение отново е в нов вид. Приятно ми е да експериментирам и все още не мога да кажа, че си имам любимо изобразяване. Освен задачите за дните, следя и количеството вода, което приемам. С малка картинка отбелязвам времето за всеки ден. Вписвам менюто ни, като понякога използвам минали седмични менюта за вдъхновение какво да сготвя днес. В празните карета отбелязвам идеи за бъдещи постове, задачи, които ми предстоят, нещо вдъхновяващо за седмицата (цитат или просто думичка). Последното каре включва дейности, които предстоят през следващата седмица.

Планер: Март
       Това е планерът ми за този месец. Напоследък подобна организация става все по-популярна и в България и ми е много интересно да разглеждам и други български варианти. Ако и вие имате нещо подобно, можете да го споделите с мен в страницата във Facebook или като ме тагнете в Instagram. С радост ще разгледам :)

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Много приятно планиране на дните. Същевременно може би ще навяват добри спомени, ако си прегледате планерите за предишни месеци. :) Успех с раждането. Желая Ви здраво бебе и всичко най-добро! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...