петък, 29 ноември 2013 г.

Любими за ноември

       Здравейте, момичета!

       Не мога да повярвам, колко бързо измина последния месец за мен! Имах доста планове и съм щастлива, че успях да свърша (почти) всичко, което си бях наумила. След като ноември е към края си, отново е време за един бърз разбор на любимите продукти за последните седмици.

Любими за ноември
       Част от изненадата от мама за имения ми ден през септември беше спиралата Mega Effects на Avon. Със сигурност е необходимо известно време, за да привикне ръката към по-необикновената четка, но ефектът си заслужава.
       ColorSensational Cream Gloss на Maybelline е един от продуктите за устни, към който посягам най-често напоследък. Цветът му е 105 Cashmere Rose и съдържа съвсем малки отблясъци. Стои много нежно на устните. 
       В кутията от Pinks за ноември получих гомажа за тяло на Yves Rocher и много ми допадна. Винаги съм харесвала ексфолиращи продукти - след тях кожата става толкова гладка и мекичка! Продуктът се предлага в оригинален размер от 150мл за 16лв.
       Липсата на слънце е причината любимият ми лак да изглежда много невпечатляващо на снимката. Опитвах се да го снимам и на ноктите си, но напълно безуспешно. Лакът е Flormar 418. Цветът представлява кафяво с лилав подтон, ясно видим на слънчева светлина. Определено е много различен и интересен.
       Триото на Wet 'n Wild е една от любимите ми палитри сенки. Силно пигментирани, достатъчно издържливи, в компактна опаковка - как да не ги обичам! :)
       Най-често използваната ми очна линия напоследък е тази на Brooklin. Това е поне третата ми опаковка и определено бих я купила отново. Четката е съвсем тъничка и мека, лесна за употреба. Цената ѝ е около 2-3лв.
       А кои са вашите любими продукти? Ползвали ли сте някои от моите любимци и какви са вашите впечатления? Ще се радвам да споделите в коментарите! :)

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...