вторник, 3 декември 2013 г.

Christmas: 5 любими филмa

       Здравейте, момичета!

       Едно от нещата, които могат да ме заредят с много коледно настроение, са филмите. По това време на годината обичам да гледам сантиментални филми, които носят атмосфера на уют, семейна хармония и любов. Има няколко, които гледам почти всяка година, просто защото ме карат да се усмихвам. Ако желаете да се присъедините към мен, заредете се с чаша горещ шоколад и меко одеяло и изберете с кое от моите пет любими коледни заглавия да започнем филмовия маратон :)

Любими коледни филми
  • Christmas with the Kranks (2004) - трагична комедия за годината, в която семейство Кранкс решават да пропуснат празника.
  • Deck the Halls (2006) - комедия, в която Danny DeVito си поставя за цел къщата му да е достатъчно осветена, че да се вижда от космоса.
  • The Polar Express (2004) - една от любимите ми анимации. Когато го гледам имам чувството, че и аз пътувам във влака с героите. 
  • Three Days (2001) - в главната роля е Kristin Davis, която намирам за много чаровна в този филм. Тази година вече го изгледах два пъти :)
  • The Santa Clause (1994) и The Santa Clause 2 (2002) - определено е най-любимият ми коледен филм! Поредица, в която проследяваме как Tim Allen получава възможността да бъде Дядо Коледа (третата част The Santa Clause 3: The Escape Clause (2006) е най-слабата от поредицата, но въпреки това не пропускам да изгледам и нея).
       Добре де, технически погледнато моят топ 5 любими филми съдържа 8 филма, но се надявам да ми простите :) А кои са вашите любими филми по това време на годината? Има ли такива, които гледате всеки декември? Кой е последният коледен филм, който изгледахте?

До скоро!
Криси

п.п. Разгледахте ли моя списък с коледни желания? Споделете ми кои са вашите :)


6 коментара :

  1. Само един съм гледала от всичките и това е Pollar express ;) Много го харесвам. Присъства и в моя личен топ филми за Коледа.

    ОтговорИзтриване
  2. Oх, как ми се гледат Коледни филми. От твоите три не съм гледала :)
    Аз не пропускам Сам Вкъщи, Love Actually, New Year's Eve (невероятен), Договор за Дядо Коледа и Чудото от 38-ма улица <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много харесвам Чудото. Да си наваксаш с пропуснатите филми :)

      Изтриване
  3. Не знам колко е Коледен, но Дневниците на Бриджит Джоунс, и Holiday in Handcuffs :) И не може да мине и една година, в която да не гледам Сам в къщи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, отдавна не съм гледала Holiday in Handcuffs - ще го повторя тази година :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...