четвъртък, 19 декември 2013 г.

Christmas: 5 идеи за коледен маникюр

       Здравейте, момичета!

       Последните няколко дни се изгубих от блог-пространството, но отново съм тук с още една доза празнично настроение. Миналата година по това време, когато отново ме бе обхванала коледна емоция, направих серия от няколко публикации за идеи за коледен маникюр. Реших да ги обединя в един общ пост тази година, за да можете да ги разгледате (отново?) и да ви вдъхновят да украсите коледно и ноктите си. Поставям и линкове към публикациите от миналата година, където можете да намерите обяснения и снимки стъпка по стъпка как да постигнете същия резултат.

Идеи за лесен коледен маникюр
/стъпка по стъпка/
NOTD Снежен човек
NOTD Коледна шапка
NOTD Коледна елха
NOTD Рудолф
NOTD Коледни светлинки
       Коя от идеите ви харесва най-много? В какви цветове се лакирате вие по това време на годината? Декорирате ли ноктите си с коледни мотиви или предпочитате по-изчистен маникюр? Ако желаете, можете да споделите снимки на своите коледни маникюри в страницата на блога във Facebook.

Весели празници!
До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Чудесни са, и аз планирах подобен пост, но не съм направила още дори една идея на практика..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имах и нови предложения, но не ми остана време за реализация :) Остават за следващата Коледа :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...