петък, 3 януари 2014 г.

Любими за 2013

       Здравейте, момичета!

       Нека през новата година ви се случат всички онези неща, за които в старата не ви достигнаха силите, времето, мотивацията или нещо друго! Надявам се да сте посрещнали първи януари по възможно най-забавния и запомнящ се начин :) Това е период на равносметки, затова днес ще ви представя моята в козметичен план - кои са най-често използваните ми продукти за 2013 година. 

Любими за 2013
Macadamia NAKED Bioderma Real Techniques
       Постарах се да сведа броя на продуктите до минимум. Без никакво колебание на първо място поставям две палитри със сенки за очи. Naked на Urban Decay се превърна в най-любимата ми част от козметичните продукти, които някога съм притежавала. Заела е почетно място на шкафчето ми и в сърцето ми (хехе). Walking On Eggshells на Wet 'n' Wild е по-лесно преносимият вариант на ежедневния ми грим за очи. Харесвам и трите цвята в тази малка кутийка, удобна е за пътуване, а сенките се преливат лесно.

NAKED
Walking on Eggshells
       Един от моите 5 любими продукта под 5 лева е спиралата на Golden Rose. Определено може да бъде сравнена с доста по-скъпи спирали. Доволна съм от ефекта ѝ върху моите мигли. От коректорът на Bourjois е останала само опаковката. Определено заслужи мястото си сред любимците ми за тази година. Този пост няма да бъде пълен, ако не включа и най-често използвания си продукт за устни - Revlon Lip Butter в цвят Berry Smoothie.

Revlon Lip Butter Golden Rose Bourjois
       През лятото се сдобих с комплект от четки на Real Techniques, които бързо обикнах. Най-голямата използвам за преливане на цветовете. С четката, която се намира по средата, нанасям основния цвят на клепача, а с най-малката поставям сенки във вътрешния ъгъл на окото или подчертавам долния клепач. Розовото падче се оказа незаменим помощник при почистването им.

Real Techniques
       Други две мои любими четки са на e.l.f. Малката скосена четка използвам за веждите си, а другата - за нанасяне на цвят в сгъвката на клепача. Базата за сенки също е сред любимите ми продукти на e.l.f. Често през годината посягах към още два продукта на марката - червилото в цвят Flirtatious и ружа от сета с контурираща пудра.

e.l.f. 
       Няма как да не спомена и едно много успешно дуо за грижа за косата. Това е втората ми малка опаковка с олиото на Macadamia. Получих я от приятелка, която не хареса продукта достатъчно. Използвам го в съчетание с крема на същата марка. Маслото от жожоба на Икаров прилагам по няколко начина. Нанасям го на връхчетата на косата си, на кожичките около ноктите и на лицето си. 

Macadamia Икаров
       Няма начин да пропусна да споделя най-любимото си кремче за ръце - това на Bilka. Включих и два продукта на Bioderma. За мен мицеларната вода е незаменима. Намирам я за достатъчно икономична и нямам нужда да ѝ търся по-евтин еквивалент. Вече съм споделяла впечатленията си от околоочния крем на Bioderma и те не са се променили. За мен на този етап това гелче оправдава очакванията и покрива нуждите на кожата ми. Може би почти съм преполовила опаковката, като го използвам предимно сутрин (рядко нанасям от него и вечер).

Bioderma Bilka
       Това са моите козметични любимци за 2013. Кои са вашите най-често използвани продукти за изминалата година? А кои бяха продуктите, които ви разочароваха? Ще се радвам да споделите в коментарите :)

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Кремът за ръце на билка е божествен! Розовото падче и мицеларната вода са must have.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...